9 клас
2 квітня (9 - А) , (9-Б) 2021
Тема: Розвязування компетентнісних задач
8 квітня (9 - А), (9-Б) 2021
Тема: Розвязування компетентнісних задач
13 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021
Тема: Розвязування компетентнісних задач
У презентації передбачити обов’язково:
1. наявність титульного слайда;
2. перелік послуг фірми, оформлених у вигляді маркірованого
списку;
3. фотографії автомобілів, які є в продажу;
4. слайд з реквізитами фірми (реквізити написані на машині, що повільно рухається дорогою зліва направо, машину зобразити засобами автофігур);
5. дизайн слайдів єдиний;
6. зміна слайдів з анімацією;
7. презентація відтворюється автоматично;
8. тривалість презентації становить 90 секунд.
15 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021
Тема: Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора
Презентація
Практичне завдання до опрацювання вдома: Розвязування компетентнісних задач
22 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021
Тема: Розвязування компетентнісних задач
29 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021
Тема: Розвязування компетентнісних задач
Задача №1
1. Створіть сайт “Моє персональне навчальне середовище” з використанням сервісу Google Сайти.
2. Надайте доступ вашому вчителеві інформатики (natalikravetss@ gmail.com)
3. Обов’язково на головній сторінці напишіть хто автор сайту (своє прізвище та ім’я)
4. На сайті висвітліть відповіді на
питання (на різних сторінках і підсторінках з використанням тексту, картинок та
відео):
4.1.
Що
таке персональне навчальне середовище?
4.2.
Як
у персональному навчальному середовищі застосовують хмарні технології?
4.3.
Як
організовують опитування за допомогою онлайнових форм?
4.4.
Як
організувати доступ до інформаційних матеріалів у персональному навчальному
середовищі?
4.5.
Які
додатки для спільної роботи можна використовувати в хмарному середовищі?
4.6.
Що
ви знаєте про створення веб-сайтів?
5. Опублікуйте сайт з адресою kontr-прізвище,
де прізвище – ваше прізвище, записане латиницею (якщо такий сайт уже існує
додайте ще кілька символів).
6. Перегляньте опублікований сайт.
2. Мозаїки Богоматері Оранти та Христа Вседержителя із Софій-ського собору в Києві;
3. Спасо-Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд;
4. Успенська соборна церква Києво-Печерського монастиря. 1073–1087. Реконструкція;
5. Вірменський собор у Львові. 1363;
6. Верхній замок у Луцьку. ІІ пол. ХІV ст.;
7. Кам’янець-Подільська фортеця;
8. Хотинська фортеця;
9. Покровська церква-фортеця в с. Сутківці;
10. Ікона Богородиці з пророками з церкви у Підгородцях.
4 - 6 травня (9 - А), 6 - 7 травня (9 - Б)
Тема: Розвязування компетентнісних задач
- тема 1 «Історія ЕОМ»;
- тема 2 «Українські науковці»;
- тема 3 «Вклад українських вчених у розвиток комп’ютерної науки».
13 травня (9 - А), 14- 15 травня (9 - Б)
Тема: Вибір теми проєкту. Визначення проблеми та завдань проєкту. Добір засобів опрацювання даних та засобів подання результатів навчального проєкту.
Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпотез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електронних продуктів.
• Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника.
• Дослідницький проект за структурою нагадує справжнє наукове дослідження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, позначення завдань дослідження, обов’язкове висунення гіпотези з подальшою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний експеримент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
• Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії. Результатом такого проекту часто є публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті.
• Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадиційний підхід до оформлення результатів. Це можуть бути альманахи, театралізації, спортивні ігри, твори образотворчого чи декоративно-прикладного мистецтва, відеофільми тощо.
• Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення через ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин.
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: інформаційний.
Мета: дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.
Ключове питання: до чого приводять відкриття?
Тематичні питання:
1. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика?
• Виділіть три нерозривно і істотно пов’язані частини інформатики: hardware, software, brainware.
2. Як змусили комп’ютер думати?
Змістові питання:
• Які відкриття були зроблені в області обчислювальної техніки?
• Які відкриття були зроблені в XX ст. в галузі інформатики?
3. З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
• Кого називають засновником науки?
• 3 іменами яких людей пов’язаний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій?
Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеоматеріали, Wiki-стаття.
Комментарии
Отправить комментарий