9 клас

2 квітня (9 - А) , (9-Б) 2021

Тема: Розвязування компетентнісних задач

Завдання «Фермер»
Фермер отримав у спадок 2 га землі і вирішив на ній посадити фруктові культури. Для здійснення своєї мрії йому необхідно взяти кредит у банку для покупки саджанців. Фермер вирішив:на 30%  посадити полуницю, 20% - смородина, 20% - аґрус, решту землі відвести під посадку вишні, яблуні та груші.
Розрахувати кількість кущів певного сорту, якщо відомо що на 1 га йде 56 тис. культур, 100 культур коштує повну суму, а решта зі знижкою 1%.
Для оформлення кредиту йому необхідно:
1.     Створити план ділянки (Paint), на якому розмістити фруктові культури;
2.     Створити електронну таблицю з кошторисом;
3.     Створити лист - прохання до банку про надання кредиту;
4. На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  



8 квітня (9 - А), (9-Б) 2021


Тема: Розвязування компетентнісних задач


Родина, що складається з двох дорослих та однієї 11-річної дитини, вирішила відпочити за кордоном. Створіть презентацію (10–12 слайдів) на основі матеріалу двох-трьох відомих туристичних фірм України, що пропонують туристичні тури до Туреччини, Греції, Йорданії. Презентація повинна мати рекламний характер, вказувати ціни, умови відпочинку, контакти туристичних фірм. На останньому слайді відтворіть перелік документів, які потрібно подати для оформлення закордонного паспорту.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)


13 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021

Тема: Розвязування компетентнісних задач

Створіть рекламну презентацію, присвячену відкриттю фірми «Ескорд», що продаватиме автомобілі, яка транслюватиметься на моніторі в центрі міста.
У презентації передбачити обов’язково:
1.    наявність титульного слайда;
2.    перелік послуг фірми, оформлених у вигляді маркірованого
списку;
3.    фотографії автомобілів, які є в продажу;
4.    слайд з реквізитами фірми (реквізити написані на машині, що повільно рухається дорогою зліва направо, машину зобразити засобами автофігур);
5.    дизайн слайдів єдиний;
6.    зміна слайдів з анімацією;
7.    презентація відтворюється автоматично;
8.    тривалість презентації становить 90 секунд.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)

15 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021

Тема: Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора

Презентація

Робота на уроці: 

 Практичне завдання до опрацювання вдома: Розвязування компетентнісних задач

Учителеві фізики потрібно підготувати стенд, присвячений приладам для вимірювання атмосферного тиску. За допомогою пошуку в Інтернеті доберіть зображення та характеристики названих приладів (схеми, принцип дії, призначення, ціна поділки тощо). Систематизуйте отриманий матеріал та запропонуйте власний проект стенду. Результат виконання подайте за допомогою презентації або публікації з використанням таблиць.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)



22 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021


Тема: Розвязування компетентнісних задач


У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема:
• Скелі Довбуша
• Клевань. Тунель кохання
• Софіївський парк
• Синевир
• Національний природний парк «Дністровський каньйон»
• Говерла
• Парк «Феофанія»
• Соляні озера Солотвина
• Чорногірський хребет
• Долина нарцисів
Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.
Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.
Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)



29 квітня (9 - А), (9 - Б) 2021


Тема: Розвязування компетентнісних задач

Задача №1 

1.     Створіть сайт “Моє персональне навчальне середовище” з використанням сервісу Google Сайти.

2.     Надайте доступ вашому вчителеві інформатики (natalikravetss@ gmail.com)

3.     Обов’язково на головній сторінці напишіть хто автор сайту (своє прізвище та ім’я)

4.     На сайті висвітліть відповіді на питання (на різних сторінках і підсторінках з використанням тексту, картинок та відео):

4.1.        Що таке персональне навчальне середовище?

4.2.        Як у персональному навчальному середовищі застосовують хмарні технології?

4.3.        Як організовують опитування за допомогою онлайнових форм?

4.4.        Як організувати доступ до інформаційних матеріалів у персональному навчальному середовищі?

4.5.        Які додатки для спільної роботи можна використовувати в хмарному середовищі?

4.6.        Що ви знаєте про створення веб-сайтів?

 

5.     Опублікуйте сайт з адресою kontr-прізвище, де прізвище – ваше прізвище, записане латиницею (якщо такий сайт уже існує додайте ще кілька символів).

6.     Перегляньте опублікований сайт.


Задача №2

Ваші однокласники після закінчення школи планують складати ЗНО з історії України. Під час підготовки в учнів виникли проблеми з умінням розпізнавати історичні пам’ятники та видатних діячів за зображенням. Пропонуємо створити довідник у вигляді таблиці (структуру таблиці визначити самостійно), що містить назву об’єкта, його зображення та коротку історичну довідку. Перелік історичних об’єктів наводимо нижче:
1.    Софійський собор у Києві (І пол. ХІ ст.). Сучасний вигляд;
2.    Мозаїки Богоматері Оранти та Христа Вседержителя із Софій-ського собору в Києві;
3.    Спасо-Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд;
4.    Успенська соборна церква Києво-Печерського монастиря. 1073–1087. Реконструкція;
5.    Вірменський собор у Львові. 1363;
6.    Верхній замок у Луцьку. ІІ пол. ХІV ст.;
7.    Кам’янець-Подільська фортеця;
8.    Хотинська фортеця;
9.    Покровська церква-фортеця в с. Сутківці;
10.    Ікона Богородиці з пророками з церкви у Підгородцях.


На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)



4 - 6 травня (9 - А), 6 - 7 травня (9 - Б)



Тема: Розвязування компетентнісних задач

Використовуючи засоби текстового редактора, оформіть реферати за такими темами:
  • тема 1 «Історія ЕОМ»;
  • тема 2 «Українські науковці»;
  • тема 3 «Вклад українських вчених у розвиток комп’ютерної науки».
При форматуванні тексту використайте стилі, нумерацію сторінок. Створіть сторінку змісту за допомогою інструменту «Посилання/Зміст». Використайте ілюстративний матеріал.
На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)


13 травня (9 - А),  14- 15 травня (9 - Б)




Тема: Вибір теми проєкту. Визначення проблеми та завдань проєкту. Добір засобів опрацювання даних та засобів подання результатів навчального проєкту.

Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослідниць­ка, творча або ігрова діяльність учнів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту.
    Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпо­тез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електро­нних продуктів.

    Які бувають проекти
    • Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника.
    • Дослідницький проект за структурою нагадує справжнє наукове до­слідження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, позначення завдань дослідження, обов’язкове висунення гіпотези з подальшою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний екс­перимент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
    • Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії. Результатом такого проекту часто є публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті.
    • Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадиційний підхід до оформлення результатів. Це можуть бути альманахи, театралізації, спортивні ігри, твори образотворчого чи декоратив­но-прикладного мистецтва, відеофільми тощо.
    • Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення че­рез ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин. 

    Робота над проектами проходить в кілька етапів:
        1. Підготовка до роботи над проектом.
        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Розробити власний проєкт за даною темою:

Тема: Імена та відкриття в історії інформатики.

    Предметно-змістовна область: інформатика.
    Тип проекту: інформаційний.
    Мета: дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.
    Ключове питання: до чого приводять відкриття?

    Тематичні питання:
    1. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? 

    Змістове питання:
        • Виділіть три нерозривно і істотно пов’язані частини інформати­ки: hardware, software, brainware.

    2. Як змусили комп’ютер думати?

    Змістові питання:
        • Які відкриття були зроблені в області обчислювальної техніки?
        • Які відкриття були зроблені в XX ст. в галузі інформатики?

    3. З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки? 


    Змістові питання:
        • Кого називають засновником науки?
        • 3 іменами яких людей пов’язаний розвиток інформаційно-кому­нікаційних технологій?

    Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеоматеріали, Wiki-стаття.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання.(natalikravetss@gmail.com)


18 травня (9 - А),  20 травня (9 - Б)





Тема: Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи

Презентація

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок 2-х завдання.(natalikravetss@gmail.com). Підготуватися до контрольної роботи.



20 травня (9 - А),  21 травня (9 - Б)

Тема: Контрольна робота


На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок  завдання.(natalikravetss@gmail.com).




Комментарии